Sunday, 21 August 2011

Ανέκδοτο απο τον Πάνο

Το σαφάρι... Ήταν δύο φίλοι και συζητούσαν:

- Το καλοκαίρι που πήγα σαφάρι, λέει ο ένας, έχασα το τζιπ, και όπως το έψαχνα συνάντησα ένα λιοντάρι.

- Και τί έκανες;

- Αρχισα να τρέχω φυσικά!

- Και δεν σε πρόλαβε;


- Κοίτα να δεις. Κάθε φορά που πήγαινε το λιοντάρι να με πιάσει, τσουπ, όλο και γλιστρούσε!

- Καλά φίλε, εγώ θα τα είχα κάνει πάνω μου, λέει ο άλλος με θαυμασμό.

- Και πού νόμιζες ότι γλιστρούσε το λιοντάρι;!














No comments:

Post a Comment