Sunday, 21 August 2011

Απαράδεκτοι στον ΑΝΤ1

Καλά στραβοί είναι εκεί στον ΑΝΤ1; Δεν βλέπουν ότι... σκεπάζουν τους υπότιτλους με αυτή τη φάσα που βάζουν;  Για να διαφημίζουν τις σειρές καταστρέφουν αυτή που παίζει.
Αναγνώστης














No comments:

Post a Comment